Tuesday, July 3, 2012

Βιβλιο-νέα


Να προσελκύσουν το νεανικό κοινό, αυτό που διαβάζει μετά μανίας Twilight και Hunger Games, ώστε να στραφεί στα κλασικά βιβλία, επιχειρούν οι εκδοτικοί οίκοι του εξωτερικού, όπως μαρτυρούν τα τρέντι εξώφυλλα της φωτογραφίας. Αν ενδιαφέρεστε να μάθετε πώς κάποιοι καταφέρνουν και γεμίζουν τις τσέπες εκδίδοντας βιβλία για τα οποία δεν ισχύουν πλέον τα πνευματικά δικαιώματα περάστε από τους Νιου Γιορκ Τάιμς, από όπου είναι παρμένη και η φωτογραφία.

Σε κάποιες πρόσφατες αναρτήσεις είχα αναφερθεί στα βιβλία που έφτασαν στον ηλεκτρονικό μου αναγνώστη και τα οποία σκοπεύω να παρουσιάσω στο μέλλον. Αν θέλετε ωστόσο να πάρετε μια πιο καλή γεύση απ' αυτά που μας επιφυλάσσει το μέλλον διαβάστε το εκτενές αφιέρωμα στο The Millions.

Ο σταρ συγγραφέας Νταν Μπράουν εκτός από ρεκόρ πωλήσεων καταρρίπτει και ρεκόρ... δωρεών. Το βιβλίο του The Da Vinci Code είναι αυτό το οποίο δωρίζουν με μεγαλύτερη συχνότητα οι βρετανοί στη φιλανθρωπική οργάνωση Oxfam, κάτι που συμβαίνει για τέταρτη χρονιά στη σειρά. Όπως φαίνεται αυτό το ρεκόρ δύσκολα θα καταρριφθεί, ένα άλλο ρεκόρ όμως που κρατούσε εδώ και χρόνια, από την κυκλοφορία του πιο πάνω βιβλίου, το κατάρριψε πρόσφατα η περιβόητη πια Ελ Τζέιμς με τη χαρτόδετη έκδοση του Fifty Shades of Grey, που πούλησε περισσότερα από ένα εκατομμύριο αντίτυπα στη Βρετανία σε έντεκα βδομάδες. Ο Μπράουν χρειάστηκε 36 βδομάδες για να το πετύχει αυτό.

Μια και αναφερθήκαμε στην κα Τζέιμς να πούμε ότι ο σύζυγός της, Niall Leonard, έχει μόλις πρόσφατα υπογράψει συμβόλαιο για την έκδοση ενός νεανικού μυθιστορήματος με τίτλο Crusher, το οποίο έγραψε πέρσι, μέσα σ' ένα μόλις μήνα, με αφορμή τον Εθνικό Μήνα Συγγραφής.

Έτσι τρελαίνεσαι. Οι ιρανοί αφού πρώτα εξέδωσαν την εντολή εκτέλεσης του Σάλμαν Ρούσντι κάνοντάς τον ήρωα, και μετά την απέσυραν μεταμορφώνοντάς τον σε Νεοϋρκέζο, τώρα αποφάσισαν λέει να φτιάξουν ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι που θα καταπιάνεται με το συγκεκριμένο θέμα. Οι παίκτες μάλιστα θα μπορούν να διαλέξουν ποιο ρόλο θέλουν να παίξουν: του κυνηγού ή του κυνηγημένου.


No comments: