Monday, January 30, 2012

Βιβλιο-νέα

Όπως βλέπετε έχω αρχίσει να κάνω τις αλλαγές που είχα υποσχεθεί στο μπλογκ. Εκτός από τη νέα εμφάνιση, έχω ήδη προσθέσει δύο νέες σελίδες που αφορούν τόσο τα βιβλιοφιλικά νέα όσο και (ξένους) λογοτεχνικούς  συνδέσμους οι οποίοι θα ενημερώνονται συχνά. Επίσης έχω φτιάξει επιτέλους μπλογκ-ρολ για τα  μπλογκς που έχουν να κάνουν με το βιβλίο, ενώ τις επόμενες ημέρες θα προσθέσω όσους περισσότερους ελληνικούς συνδέσμους μπορώ και θα αφαιρέσω όσους υπάρχουν δύο φορές.

Περνώντας τώρα σε ένα θέμα ολίγον τι προσωπικό θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι έχω αφαιρέσει τα βιβλία που διέθετα προς πώληση από το Lulu, μια και έχω ήδη αρχίσει να τα ξαναγράφω στα αγγλικά. Ένα από αυτά που δεν θα τύχει αυτής της ειδικής μεταχείρισης είναι το Δυο φωνές και μια σιωπή το οποίο μπορείτε τώρα πια να κατεβάσετε δωρεάν από εδώ.

Λόγω αποστάσεων, αλλά και καταστάσεων, αφού οι έλληνες εκδότες φοβούνται να μου στείλουν τους τίτλους τους σε eBook, δεν μπορώ τώρα πια να παρουσιάζω ελληνικά βιβλία. Ωστόσο κάποιοι άλλοι μπορούν και το κάνουν και πολύ καλά μάλιστα. Σήμερα δεν θα σας παραπέμψω σε κάποιον από αυτούς, αλλά στο ελληνικό ηλεκτρονικό περιοδικό Book Press, το οποίο έχει κάνει ένα μικρό αφιέρωμα στα Πρώτα Βιβλία του 2012.

Κλείνοντας αυτή την έκδοση, θα ήθελα να αναφέρω ότι η εισβολή των σκανδιναβών στις ΗΠΑ συνεχίζεται. Έτσι μετά τη μεγάλη επιτυχία της προβολής του The Girl with the Dragon Tattoo μία ακόμη ταινία που έχει σχέση με τον παγωμένο βορρά βγήκε στη μεγάλη οθόνη. Πρόκειται για το Contraband το σενάριο του οποίου συνυπογράφει ο Arnaldur Indridason, συγγραφέας που θα δει επίσης να διασκευάζεται για το αμερικανικό κοινό η βασισμένη σε δικό του βιβλίο νορβηγική ταινία City State.

No comments: